tisdag 15 maj 2012

Mer Decléor

Nån däruppe måste gilla mig! Återigen har Bangerhead haft Decléor-utförsäljning med en massa varor till halva priset och vad ska man göra? Jag vet att jag lovade mig själv att jag skulle sluta bunkra saker när jag flyttade men ... herregud! - Halva priset! Det vore ju nästan brottsligt att inte slå till!

Och återigen var Bangerhead blixtsnabba när det gällde att skicka iväg beställningen - jag beställde i söndags kväll och paketet kom idag!

Nu har jag snart hela sortimentet! :-D

1 kommentar:

  1. Hej Lisa,

    Kul att du uppskattar vår service! Vi jobbar alltid för att blir bättre och snabbare för var dag som går. Hoppas du blir nöjd med produkterna!

    <3

    Bangerhead

    SvaraRadera

Kulturnatten 2024

  Kulturnatten blir bara mer och mer fullmatad för varje år - det tycker i alla fall jag - så det är inte lätt att begränsa sig när det gäll...