lördag 23 juni 2012

Dagens träningsbild

Idag började mitt nya (nygamla!) liv! Jag har bestämt mig för att komma igång och träna igen, så i morse gick jag upp i svinottan för att cykla till gymmet. Okej, inte precis i svinottan då, eftersom gymmet inte öppnade förrän kl 10, men ändå! Jag hade förberett mig kvällen innan genom att lägga ut mina träningskläder brandmanstyle, så att jag inte skulle glömma något:
Det fungerade, för jag glömde faktiskt ingenting och tillbringade en och en halv timme på gymmet med att leta efter allting, eftersom det var så länge sedan jag var där senast att de har ändrat på nästan allt! Men lite träning fick jag till i alla fall:
Nu är det bara att sätta sig ner och vänta på träningsvärken som jag ser fram emot med både förväntan och oro. Jag kanske inte kommer att kunna röra mig resten av veckan! Vilken tur att jag har semester, då! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...