fredag 29 juni 2012

Dyra fynd

Idag är min sista semesterdag för den här omgången. På måndag är det dags att börja jobba igen och tre veckor framåt. Tack och lov, höll jag nästan på att säga - inte för att det inte har varit skönt att ha semester men för att jag inte har råd att vara hemma längre! Det har blivit lite dyrt!

För det första fortsätter jag att berika kameratillverkarna, den här gången är det en Casio (rekommenderad av Marie) som jag köpte.

Den kostade 699kr på El-giganten och nu återstår att se om jag blir nöjd med den här. Jag har ju inte varit nöjd med en kamera sedan jag råkade kasta min älskade Kodak i väggen så den gick sönder julen 2009!

Men det är inte allt jag har köpt! Jag passade även på att köpa en Blu-rayspelare medan jag ändå var där.
Den kostade bara 444kr, så det tyckte jag var riktigt överkomligt.

Problemet var bara att när jag kom hem med den så gick den inte att koppla ihop med TV:n som visade sig vara för gammal!

Så det var bara att åka ut till till MediaMarkt (bara för att vara rättvis och för att jag inte har varit där förut!) och köpa en ny TV för 3990kr!
Så nu kanske ni förstår varför jag inte har råd att ha semester längre! Säga vad man vill om jobbet men när jag är där är det i alla fall svårare att göra av med pengar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...