onsdag 8 augusti 2012

Dagens träning

Idag var jag och testade gymmet på Squashcenter, jag har lite funderingar på att ev byta gym eller åtminstone kombinera två olika. Det började bra redan i receptionen med en trevlig och hjälpsam receptionist och sedan gick det från klarhet till klarhet.

Omklädningsrummet var rent och fräscht!
Själva träningslokalen var inte stor men luftig och välutrustad – som en miniatyr av min älskade Campushallen!
De hade inte massor av maskiner men de som fanns räckte gott och väl till!

Där kan jag nog tänka mig att fortsätta träna! Till att börja med ska jag köpa ett 10-kort och testa lite mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...