torsdag 30 augusti 2012

EM-basket

Sport + varmkorv = sant! :-)

 Dessutom svensk seger - 85-71 - heja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...