fredag 10 augusti 2012

Sista dagen...

Sista dagen på semestern! Sista dagen med ett långt, härligt två-timmars träningspass! På måndag är det tillbaks till jobbet igen! De närmaste veckorna får jag nog vara tacksam om jag får gå från jobbet tillräckligt länge för att duscha och ev sova en stund, så det vete fåglarna när jag ska få tid att träna igen. Men det är bara att kämpa på...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...