söndag 23 september 2012

Ljusfrossa

Jag vet att ni inte tror mig (ingen tror mig!) men jag gillar faktiskt hösten! Jag gillar när det börjar bli lite mörkt sådär om kvällarna och man kan tända ljus och lägga sig i soffan med en filt över knäna och bara mysa... Framförallt gillar jag det där med ljus! Det är rena stearinorgien hemma hos mig om kvällarna och jag måste stänga av elementen för att det inte ska bli bastuvärme inne. Och. Det. Är. Så. Mysigt!

Jag har naturligtvis bunkrat så mycket ljus och ljusstakar jag bara har orkat bära hem, bl a på Lagerhaus som har haft 20 - eller var det 25? - % på alla ljus och naturligtvis på hovleverantören för ljusamplar mm, nämligen Indiska.
Ljus från Lagerhaus!
Ännu fler ljus från Lagerhaus!
Ljushållare av återvunnet glas, från Lagerhaus!
Ljushållare för värmeljus från Indiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...