torsdag 20 september 2012

Soffbord


Jakten på det perfekta soffbordet går vidare men nu har jag i alla fall kommit ett steg närmare. Efter en hel eftermiddags jagande på olika loppisar och i flera möbelaffärer har jag nu hittat det här riktigt snygga brickbordet på Rusta, av alla ställen! Det kostade mycket prisvärda 499kr!
(Jag ska ta lite snyggare bilder senare)

Visst blev det bra!

Nu återstår bara ett avlastningsbord (motsv.) till övervåningen som det verkar som förgjort att få tag på. Det blir nog en ny loppis-/möbelaffärsturné snart. Den lille brodern kanske kan övertalas att vara chaufför igen? Eller kanske inte – han hävdar att han har tappat lusten att leva efter den senaste utflykten, att han inte har känt sig så deprimerad sedan han såg Lilja Forever. Jag fattar ingenting – att åka runt på tre-fyra loppisar och fyra-fem affärer och titta, kan man överhuvudtaget ha roligare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...