lördag 24 november 2012

Inför advent

Nu i jul är ju första gången jag ska julpynta i lägenheten (eftersom jag inte bodde i den förra julen!) och jag ser verkligen fram emot det! (Jag är väääldigt lätt road!)

Nästa helg ska jag släpa upp min julkartong ur källaren och se vad för kul grejer som finns där (Jag har dessutom ganska dåligt minne!) men jag kunde inte låta bli att fynda de här två söta halmbockarna för 20kr/st på Smidestian.
Jag tror inte att jag har några halmbockar i julkartongen men om det visar sig att jag har det, så är ingen skada skedd - då har jag ju bara två till!

Jag passade även på att köpa jul-disktrasor som naturligtvis ska användas under hela jule-tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...