lördag 10 november 2012

Lagom lördag

Vad gör man en vanlig lördag i november när vädret är lite småtrist och man inte har lust att göra något speciellt?
Jo, då kan man ta en liten promenad i det närmaste området!

Först kan man titta in på loppisen Bra & Begagnat...

sedan kan man gå in på Lauritz.com...

man kan passa på att ta en sväng in på ÖoB...

och till sist kan man ta och reka lite på Sandströms!
Kanske köpte jag några grejer under min lilla runda men det får ni i så fall se lite senare...! :-)

2 kommentarer:

  1. Jag gissar på ett par saker från varje butik... ;)) ??
    /Mariaf

    SvaraRadera
  2. Ha ha, bra gissning... men inte riktigt! Jag behärskade mig på ett föredömligt sätt, om jag får säga det själv! :-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...