torsdag 15 november 2012

Magsjuk

Jag har åkt på någon skum magsjuka de senaste dagarna, med ont i magen och spring på toaletten men inte illamående, tack och lov! Eftersom jag har så mycket att göra på jobbet kan jag inte vara hemma, så det är tur att jag har toaletten och vilrummet precis utanför mitt rum på jobbet, så jag kan springa när det behövs! Inger har också varit magsjuk, så igår var vi tvungna att hoppa av quizen, f-n också!

Det har ju inte heller blivit så mycket stavgående heller, eftersom jag inte törs gå så långt från toaletten men idag kände jag ett behov att lapa lite D-vitamin så jag gick en sväng runt jobbet och fick lite sol på mig!
 


Jag hittade ett fint, rött träd som jag inte kunde låta bli att fota!




Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas det går över till i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...