måndag 26 november 2012

Ytterplagg

Jag har irriterat mig på att jag har så dåligt med mellan-ytterplagg, alltså ytterplagg som man kan ha mellan höst och vinter om ni förstår vad jag menar. Jag har åtskilliga jackor som jag kan ha när det är liiiite, lite kyligt i luften i slutet av september och början på oktober och både dunjackor och en mockapäls som jag kan ha när det är minusgrader men därimellan... nada! Och nu verkar det ju som det blir en mild och slaskig vinter, så jag behöver verkligen något nytt. Så jag har fyndat två st mellan-varma (hoppas jag!) jackor på Ellos.

Anledningen till att det blev två st var för att jag inte kunde bestämma mig för vilken färg jag skulle ha och så var de ju så billiga, 179 kr/st (har kostat 599kr). Riktiga rea-fynd!

1 kommentar:

  1. Snygga! Men det jan bli upp till 20 minus till helgen hörde jag. ;)
    Msriaf

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...