tisdag 25 december 2012

Dagens träningsbild

Det får bli en "arkivträningsbild" idag eftersom det var knökfullt på gymmet (på juldagen! Har inte folk något bättre för sig än att träna då?), så det kändes inte som läge att börja fota!
Det var skönt att komma iväg och träna i alla fall, det kändes som psykologiskt viktigt - jag har ju egentligen inte tränat ordentligt på väldigt länge. Faktum är att jag tror jag gav upp lite i höstas efter att ha tränat varje dag i sex veckors tid och ändå gått upp två kilo! Nu får vi hoppas att det vänder på det nya året! Jag har i alla fall slutat med att jobba 150%, så nu borde jag åtminstone orka träna lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...