torsdag 3 januari 2013

Dagens träning

Idag fick jag ont i knät redan på väg till träningen, så jag fick halta omkring och göra lite blandade arm- och axelövningar och resten stretch (F-n också!). Jag börjar tro att det är någon obalans i knät som är orsakat av en kombination av att jag har gått ut ganska hårt med träningen, nya skor och att det har varit så f-bannat halt. Det känns som jag vrider till knät lite och sedan kan jag knappt stödja på benet på ett tag. Mysko - jag kanske måste uppsöka Sadist-Fredrik och be honom ta en titt på det...

Men... jag har faktiskt småfyndat några träningstoppar på rean. Jag upptäckte att jag nästan bara har linnen att träna i och det känns faktiskt lite oklätt just nu även om man inte fryser på gymmet.
Jag har shoppat både på Stadium och Intersport och minns inte riktigt vilken som kom varifrån men de kostade mellan 79kr och 149kr i alla fall, så det får man väl anse som ett fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...