måndag 25 februari 2013

Dagens träning...

... brann inne, skulle man kunna säga. När jag närmade mig gymmet möttes jag först av synen av två ambulanser på gatan på baksidan och inne på gården stod det ytterligare en ambulans, två brandbilar och två polisbilar!
Inte en syn man vill mötas av utanför gymmet!
Som tur var brann det inte på gymmet men man kände brandlukten och tjejernas omklädningsrum (förstås!) var ganska rökigt, så jag bestämde mig för att det inte kan vara bra för hälsan att konditionsträna i brandlukt, så jag fick gå tillbaka till jobbet igen! Jag får ta promenaden till och från gymmet som träning idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...