söndag 10 februari 2013

Fall

Nu har det hänt! Jag har klarat mig hela vintern fram till nu men idag tog turen slut. Inte för att jag inte har halkat på isfläckar förut men genom muskelsträckande vridningar och knyck har jag hittills lyckats hålla mig på benen men, som sagt, idag gick det inte längre och jag dråsade i backen precis utanför min lilla lokala affär!
Det var ju tur att jag landade mjukt (på rumpan!) men jag lyckades på något sätt slå i knäet också, det andra knäet, alltså - inte det som brukar bråka med mig - men än så länge så är det bara en bula och ett blåmärke och jag känner ingenting när jag står eller går på benet. Det blir till att köpa broddar snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...