söndag 10 mars 2013

Hål i väggen

Idag försökte jag mig på att få uppborrat några hyllor på väggarna - det börjar bli dags nu när jag har bott här lite drygt ett år!

Eftersom det är gipsväggar (och jag ändå inte är något vidare på att borra!) hade jag  tillkallat vad jag trodde var en expert:
Först måttade vi noggrant med vattenpass och allt!
Sedan började borrningen...
Det gick åt pipsvängen nästan direkt, borren kom åt någon metall-grunk eller nåt och i stället för några hyllor har jag nu ett stort hål i väggen i stället!

Ett riktigt stort hål!
Vi får försöka igen någon annan dag...

2 kommentarer:

  1. Hihi det var inte så stort!!
    Det syns inte.. du får hänga en tävla istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det syns mycket bättre i verkligheten, jag lovar! :-)

      Radera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...