fredag 29 mars 2013

Nypremiär 2

Jag tog fram cykeln idag för första gången på ett år, känns det som i alla fall! Framdäcket var lite mjukt så jag bestämde mig för att cykla till gymmet och åka förbi luftpumpen på vägen. Det går bra att cykla så länge man håller sig på gator och trottoarer men är förenat med livsfara att försöka åka genom parken där isen ligger tjock och hal! Det var så länge sedan jag cyklade att jag nästan glömde att jag hade cykeln med mig när jag hade slutat träna och höll på att gå därifrån utan den. Som tur är stoppade jag handen i fickan och undrade vad det var för nyckel jag hade där och då kom jag ihåg den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...