torsdag 21 mars 2013

Tröstshopping

Det var jättelänge sedan jag gjorde några nya rea-fynd, säkert minst en månad men nu stod jag inte ut längre! Egentligen borde jag leva på vatten och bröd eftersom jag vet att det kommer att bli dyrt hos tandläkaren imorgon men man måste ju leva också! Jag får tänka på mina nya rea-fynd under rotfyllningen, så kanske det går lite snabbare...
Klänning/tunika från Plain Vanilla, har kostat 1199kr, med 60% rabatt blev det 480kr!
Linne Philippa K, ordinarie pris 849kr, nedsatt med 60% till 340kr!
Klänning från Jackpot, har kostat 999kr, nedsatt till 199kr!
Ett par mörkblå siden/sammet-byxor från Getti, har kostat 999kr, nu kostade de 300kr. Jag kommer inte i dem men de får bli mitt ”gå-ner-plagg”, som jag har som riktmärke på hur mycket jag ska gå ner! :-)
 
Och, som sagt, imorgon ska jag förmodligen bekosta min tandläkares nya Porsche!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...