måndag 1 juli 2013

Bara titta, inte köpa...

Nu har jag återigen varit på Åhléns för att bara titta lite, inte köpa något! Det får jag nog sluta med, tror jag, annars lär jag bli ruinerad - den här gången kostade det mig 2244kr.

Cardigan från Part Two, 549kr (1099)
Orange/korall top från Jackpot, 199kr (399)
Mönstrad tunika/klänning från Jackpot, 399kr (749)
Svarta shorts från Part Two, 399kr (799)
Finstickad svart tröja från InWear, 249kr (499)
Finstickad offwhite tröja från InWear, 449kr (899)
Jag känner mig rätt stolt över mina inköp, dock - bra, klassiska plagg som jag kan använda länge, länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...