tisdag 30 juli 2013

Bossa Novas

Idag har vädret varit så dåligt att jag - om det inte hade varit för att jag hade behövt äta - aldrig hade gått utanför dörren. Nästan hela dagen har tillbringats i soffan framför TVn, det var faktiskt riktigt trevligt för en gångs skull. (Nu har jag sett bl a The Social Network!)

Men, som sagt, äta bör man och vi hade ju sedan tidigare bestämt oss för att testa stans senaste tillskott till restaurangutbudet, nämligen Bossa Novas, så jag gjorde mig i ordning så gott jag kunde och gav mig iväg!


Tyvärr var ju inte vädret så bra att man kunde sitta på soldäck och äta men det var trevligt nog inne i salongen.


Maten var väldigt god och servisen mycket trevlig, så det var väl värt ett besök!

Jag kan rekommendera entrecoten!

Och efter vi hade ätit slutade det regna och solen tittade fram en stund och då kunde vi sitta på soldäck och njuta av den vackra kvällen.


Hit lär vi nog gå fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...