tisdag 17 september 2013

Dags igen!

Jag vet inte vad mina kläder har för sig om nätterna när jag sover men det verkar resultera i fler kläder i alla fall! Jag tycker inte det är länge sedan jag gjorde en garderobsrensning och skickade iväg fem stora svarta sopsäckar till Myrorna och nu är det tydligen dags igen...

Steg 1 är att sortera dem i högar efter storlek: en hög med kläder som är lite för små (jättestor), en hög med kläder som jättemycket för små (lite mindre), en hög med kläder jag kommer i (ännu mindre) och en hög - tro det eller ej - med kläder som är för stora (nåja, hög och hög - den består av två plagg. Men ändå...!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...