måndag 9 september 2013

Höstfint på balkongen

Nu börjar det bli lite finare på min balkong. Det ser visserligen fortfarande ut som en djungel men en ansad djungel numera till skillnad från det totala kaos som rådde innan. De växter som inte klarar av att övervintra på balkongen har jag adopterat bort till bättre hem och de överblommade ettåriga har fått flytta till komposten. Det i sin tur förde med sig att jag helt plötsligt kom åt golvet och jag har t o m investerat i en piassavakvast och sopborste och -skyffel som har städats med, så nu ser det riktigt fint ut! Bara lite finlir kvar...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...