söndag 13 oktober 2013

Beroende

Jag får nog snart söka hjälp för mitt löparberoende, det börjar bli lite svårt att hantera. Jag gick igenom H&M i veckan (Och den här gången var det meningen att vara en genväg snarare än en omväg...) och där visade det sig att de hade rea på sin HOME-avdelning. Och innan jag ens hann tänka stod jag där och letade efter löpare! Och hittade en:


OK, det var en superfynd - den var nedsatt till 50kr från 79:90 - men att priset inte spelar roll snarare bekräftar att jag är på väg att tappa kontrollen och när som helst kan hamna i tyngre beroende (hela bordsdukar och kanske ännu värre - gardiner och överkast!) än något något annat! Finns det någon hjälp - anonym eller inte - att få för oss som är på väg att låta hemtextilen ta över våra liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...