tisdag 1 oktober 2013

Björke vävstuga

Det var åratal sedan jag var på Björke vävstuga, så när jag blev inbjuden att åka med dit tvekade jag inte!

Vi började inne i väveriet!
 


Och sedan gick vi runt och tittade på utställningarna. Det är ju så himla fint!



Sedan var det ju dags för butiken men jag var inte orolig - jag skulle ju inte köpa något. Vad kunde de väl ha därinne som skulle locka mig?

 

En hel vägg med bordslöpare!!! Så nära Himlen man kan komma om man är en bordslöparnörd som jag...


Så det var bara att gilla läget och inhandla den här fina höstlöparen, som heterTranbär för 280kr,


och en broderad kökshanduk som passar till, som heter Spiskroken 155kr.
 

Och som om inte det var nog så hade de ju en fyndhylla också, där jag hittade den här fina löparen som heter Horisont vit och som var nersatt med 40% till 176kr.

Så nu har jag bordslöpare så jag klarar mig till nästa gång jag kommer dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...