onsdag 16 oktober 2013

Fest

Jag ska på fest! Och eftersom jag inte har någonting att ta på mig (Alltså, ärligt talat – jag känner ingen som har så lite kläder som jag!!!), så bestämde jag mig för att hyra utstyrsel.

Jag var inte ensam, det är fler än jag som inte har något att ta på sig och vi var ett litet gäng som letade efter något lämpligt.

Man fick gå upp för en trappa...


Det fanns en hel del att välja på...



...t ex hattar...



...och paljettiga korsetter...



...för att inte tala om plymer!



Man kunde även införskaffa lösskägg,


och lösbröst





och en massa annat!


Vad valde jag då?

Det är hemligt tills festen är över. Återkommer om det...!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...