torsdag 31 oktober 2013

Kriiis!

Min telefon lade av igår kväll! Det var inte ens så att jag tappade den - i toaletten eller någon annanstans - den bara låg på soffbordet och dog, helt odramatiskt. Men för mig är det ett oerhört trauma; jag har knappt sovit en blund inatt, i morse kände jag mig som den sista människan på jorden och så fort jag lämnar mitt rum på jobbet av någon anledning tycker jag att jag hör den ringa när jag är på väg tillbaka (fantomsmärtor?). Just nu är spänningen olidlig - ska jag hinna få en ny innan helgen?

Men att jag skulle vara beroende (som någon sade), det tycker jag är lite överdrivet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...