fredag 18 oktober 2013

Träning!

Idag kom jag äntligen iväg och tränade, för första gången på jag vet inte hur länge eftersom jag har haft en envis förkylning hängande efter mig i flera veckor och efter en av de mest stressiga jobbveckorna på åratal! Det kändes underbart att få ta ut sig lite och jag kände att stressen rann av mig ihop med svetten! Sedan kommer jag naturligtvis att ha monstersträningsvärk i morgon men det är helt OK...! :-)


(Jag vågade mig på att väga mig efter passet och förväntade mig att ha gått upp c:a 20 kilo efter alla dessa konferenser med mat, mat och mat och ingen träning på länge, men faktiskt inte! Det verkar som om "Slutat röka-förbannelsen" äntligen har gett med sig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...