söndag 22 december 2013

Fjärde julbordet...

Nu börjar jag snart känna mig mätt på julbord. Igår var det fjärde gången jag äter julbord i år och i och för sig var det nog det bästa (hittills) men nu börjar jag längta efter sallader och grönsaker!

Den här gången var vi på Stjärnholms slott och det visade sig vara en riktig pärla. Rekommenderas!


Det var mysig miljö, trevlig personal (komplett med serverande präst...) och ett väldigt gott julbord, där jag inte saknade någonting. Om möjligt var det lite för mycket god mat, framförallt på dessertbordet - jag tror jag gick upp alla kilon jag hade lyckats bli av med igen!




Marie lät sig väl smaka! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...