torsdag 23 januari 2014

Mösskavalkad

Eftersom jag inte mådde något vidare när jag var i Århus så blev det inget direkt shoppande trots ett enormt varuhus med rea upp till 70% på alla en massa härliga danska designerkläder (Japp, så sjuk var jag alltså!)! Men jag kunde ju inte åka därifrån utan att i alla fall ha köpt någonting, så det var ju tur att det blåste 80 sekundmeter nordan vilket medförde att jag investerade i två nya mössor - givetvis på rea! Och den här gången hade jag ju faktiskt med mig någon som fotar nästan lika mycket som jag själv, så nu blir det bilder!

Uppifrån och ner: 1.min nya, fina svarta kepa (med rosett som tyvärr inte syns) som kostade 74DKK (heter det så - danska kronor?), minns tyvärr inte vad den hade kostat. 2. min nya, fina vita kepa som också kostade 74DKK (?) osv. 3. Min "gamla" gula Missoni-mössa som jag hade med mig hemifrån (och som jag har rapporterat om tidigare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...