torsdag 13 februari 2014

Chokladfest

Nu kan det avslöjas vad det var jag skapade (med fara för min egen rygg!) i tisdags, nämligen två (2) stycken chokladefterrätter - en kladdkaka med chokladglasyr och en chokladtryffelkaka!

De blev lite stora, det visade sig att båda recepten gällde 20 bitar vardera (inte undra på att det gick åt en sån jädrans massa grädde och smör att göra dem!) och det blev en hel del över så jag lär nog bli rätt populär på jobbet ett tag...

Medans jag ändå var i husmorsmode passade jag på att göra två pizzor också, de gick åt rätt bra de med.


Sen spelade vi Pratmakarna men paltkoman hade satt in så det blev lite avslaget.


Nu är det bara disken kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...