måndag 10 februari 2014

Crazy Monday Bowling

Vi har fått en bowlingsfantast på jobbet, så nu ikväll blev vi som inte var tillräckligt snabba från jobbet ivägsläpade till bowlinghallen igen. Den här gången bestämdes det (av vem???) att vi skulle spela tjejerna mot killarna. Och jag tror vi tjejer vann men Daniel ryckte åt sig resultatutskriften så snabbt att vi aldrig hann se den! Själv spelade jag som en Gud, jag har nog aldrig lyckats få till så många spärrar förut!
Taktiksnack innan!
Stilstudie Joy
Stilstudie Therése
Stilstudie Bitte
Som vanligt var det ju jag som fotade så det finns inga stilstudier på mig, men ni ska ha klart för er att det ser snyggt ut när jag spelar...! :-)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vad blev det för mat? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Det blev faktiskt ingen mat för mig, maten är inte direkt deras starkaste sida på stället där vi var... :-(

      Radera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...