onsdag 12 februari 2014

Dagens träning

Efter mitt skapande igår (där jag var tvungen att stå i två timmar och vispa, blanda, koka upp mm) så tyckte min rygg att den hade fått nog och vägrade samarbeta överhuvudtaget i morse! Det tog närmare en timme att bara ta sig ur sängen... Så det var ju tur att jag hade en tid med PT-Mette idag, första halvtimmen gick åt till att försöka mjuka upp mina stackars muskler så att jag kunde göra övningarna (listigt av mig att välja en PT som är sjukgymnast också, eller hur!) - och det gjorde djävulskt ont!

Men jag måste ha varit lite distraherad i morse för jag glömde nämligen träningskläderna hemma när jag väl släpade mig iväg till jobbet. Som tur är har jag ju alltid extra träningskläder liggande på jobbet utifall att, så ingen fara på taket.

De satt lite tajt, bara, men det gick bra ändå! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...