lördag 15 februari 2014

Pink Friday

Det har varit en himla massa uteätande den här veckan och fredagen var inget undantag! Det blev supergod grillad majskyckling med vitlöksstekta skogschampinjoner och grillade grönsaker och fårost på Asken.
Kan verkligen rekommenderas!
Efteråt fortsatte hälften av oss (de andra mesarna fegade ur!) till Pink Fridays och tog en öl (eller i mitt fall, cider!).


Vi trodde vi skulle känna oss som kusinerna från landet som råkat hamna i Sodom och Gomorra men det var en riktigt glad överraskning! Där fanns alla sorter, alla åldrar och bra musik i en väldigt avslappnad miljö och med en skön "Alla är välkomna"-känsla! Det blir nog fler besök om jag lyckas hålla mig vaken så länge någon mer fredag!


Naturligtvis hälsade vi på den söta värdinnan på vägen in,
...vissa av oss lite mer närgånget än andra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...