onsdag 5 februari 2014

Yinyoga

Efter mitt senaste försök med Poweryoga är jag inte så vänligt inställd till yoga överhuvudtaget men jag fick ett tips om att testa yinyoga och jag måste säga att det var helt OK. Det gick mer ut på att tänja och stretcha i lugnt tempo och jag tyckte att jag hann med på ett annat sätt än på de pass jag varit på tidigare. Tyvärr finns ju inte det på mitt gym och det här stället ligger på andra sidan stan och tar för lång tid att ta sig till men jag kanske kan hitta något lite närmare...
Man fick både filt och två kuddar, det var nästan som att lägga sig i en säng! :-)
Mia är nästan veteran, hon har testat en gång förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...