fredag 18 april 2014

Tillbaka på ruta 1?

Idag var det så mycket folk i rummet med de fria vikterna när jag var på gymmet att jag inte fick plats! Efter att nästan ha slagit ihjäl några medmotionärer med min kettlebell och snavat över några andra, gav jag upp och gick ut i salen med maskiner i stället. Det var länge sedan jag använde maskiner när jag tränade (med undantag av några få funktionella maskiner) så det kändes nästan som att gå tillbaka i tiden, åtminstone till tiden innan jag skaffade en PT. Men jag har ju lärt mig nu att det viktigaste med träningen är att variera den. Och mer varierat än det var idag blir det inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...