fredag 23 maj 2014

Fredagsrutin

Så här liten och oskyldig ser den ut - mackapären jag närmar mig med bävan varje fredag, nämligen vågen på gymmet!


Ibland är den snäll och ibland är den inte så snäll. Eller också är det jag som inte sköter mig mellan varven... Jag har i alla fall lärt mig att inte väga mig på måndagar (efter helgens utsvävningar) som jag gjorde förut. Och idag var den snäll, jag hade gått ner nästan ett kilo och det är jag väldigt nöjd med! Jag ska nog fira det med lite glass ikväll... ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag hatar vågen!!
    Jag väger mig innan duschen på morgonen.
    Trevlig helg!

    PS Blir det B&J?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förut vägde jag mig hemma men eftersom min våg hemma väger lite fel då och då, så har jag börjat med att bara väga mig på gymmet. Då kan jag skylla på att kläderna väger mycket (flera kilo ibland!) utifall resultatet skulle vara nedslående... :-)

      Och självklart blir det B&J, det tycker jag att jag har förtjänat! ;-)
      Trevlig helg!

      Radera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...