torsdag 29 maj 2014

Mer balkong

Det börjar bli riktigt hemtrevligt på balkongen nu. Idag inhandlades det ett antal blommor (och ett rosa parasoll).


Parasollet väntar fortfarande på att sättas upp - det är ett strandparasoll, så det krävs lite speciallösningar för att få upp det som jag vill. Däremot stod jag i flera timmar och planterade i lådor och krukor, som jag dessutom var tvungen att flytta runt på lite. Jag kan ju inte ha det som förut nu när min stora fina dynbox tar upp en hel del plats.


Jag tycker det blev riktigt bra med pelargonlådorna ut mot gatan i stället för på kortsidan som förra året!

Jag hade inte planerat att köpa några kapmargeriter i år men de är ju så söta! Och så kostade de 3 för 100 på Plantagen, så det blev några sådana i alla fall.


Hmmm, är det något som saknas nu (förutom mitt rosa parasoll), eller börjar det bli klart?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...