onsdag 14 maj 2014

Nix fotfirrar

Hemma igen efter konferensen. Har säkert gått upp tre kilo på de här dagarna, det har varit en orgie i mat och kakbufféer på fikarasterna - som det ju brukar vara på konferenser!

I alla fall... jag upptäckte att de hade fiskpedikyr där ute och jag var illa sugen på att testa men eftersom jag var på pedikyr så sent som för en vecka sedan så kände jag att det inte var någon idé.


Så trots att fiskarna kastade lystna blickar på mina fötter när jag gick förbi (tyckte jag i alla fall att de gjorde) så får jag nog vänta ett tag och åka tillbaka dit när fossingarna har grottat till sig lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...