måndag 30 juni 2014

Veckans tema

Jag höll ju på att glömma att komma på ett tema för veckans outfits! Vädret ser ut att bli ostadigt hela veckan så för att göra det lätt för mig bestämmer jag att det här får bli en svart-vit vecka!

En svart- och vitrandig  lång t-shirt (gammalt rea-fynd från förra - eller förrförra - året) och för att lätta upp det lite har jag (till och från) mitt gamla ljusrosa resårskärp (ett fynd från Bath-semestern för flera år sedan).



Och då fick jag ju chansen att ha mina nya (jodå!) svarta byxor från Womanize! Det syns lite dåligt men de är urmysiga, lite slinkigt material, vida upptill och snäva nedtill - går att ha både som capris och (för mig som inte är så lång) som långa. Inget rea-fynd men de kostade bara 299kr, så bra pris ändå. Kommer att bli ett par favoriter, det känner jag redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...