tisdag 15 juli 2014

Nyklippt

Har äntligen kommit iväg och klippt mig! Det kanske inte ser något speciellt ut men, tro mig, det känns världens skillnad! Som vanligt glömde jag ju ta en före-bild men föreställ er ytterligare, typ fem centimeter, knastertorrt trassel så förstår ni hur det såg ut (och kändes!) innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...