tisdag 15 juli 2014

Nyklippt

Har äntligen kommit iväg och klippt mig! Det kanske inte ser något speciellt ut men, tro mig, det känns världens skillnad! Som vanligt glömde jag ju ta en före-bild men föreställ er ytterligare, typ fem centimeter, knastertorrt trassel så förstår ni hur det såg ut (och kändes!) innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...