tisdag 15 juli 2014

Nyklippt

Har äntligen kommit iväg och klippt mig! Det kanske inte ser något speciellt ut men, tro mig, det känns världens skillnad! Som vanligt glömde jag ju ta en före-bild men föreställ er ytterligare, typ fem centimeter, knastertorrt trassel så förstår ni hur det såg ut (och kändes!) innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En regnig dag i källaren

Det behövs lite regn ibland, så man kommer sig för att städa lite i källaren. Och under lördagens skyfall passade det ju alldeles utmärkt.  ...