tisdag 23 september 2014

Dagens outfit

Jag ligger lite lågt med Veckans temaoutfits ett tag, det alltid så svårt så här i brytningen mellan årstiderna att det mest har blivit jeans och en topp och det känns lite fantasilöst. Dessutom håller jag (som vanligt!) på och rensar och uppdaterar garderoben, så jag hittar inte riktigt det jag vill just nu.

Men nu i morse kändes det nästan som när man gick i skolan och hösten alltid var bäst för att mamma hade varit tvungen att köpa i princip en helt ny garderob till mig för att jag hade växt under sommaren. Det var premiär för min nya höstklänning från Monki och min nya reafyndsjacka från MQ och jag har ju inte hunnit ha mina (ganska) nya Ecco-skor många gånger än. Det blev en riktig höstoutfit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...