fredag 19 september 2014

Fel skor

Idag hade jag på mig ena paret leomönstrade tights som jag köpte i Helsingfors och som tur var passade de alldeles utmärkt! (Lite krångligt att byta dem annars kanske...)


Det var lite mörkt i hallen i morse, tydligen - så mörkt att jag inte märkte att jag hade fel skor på mig förrän jag kom till jobbet. Eller, fel och fel, det var i alla fall inte de skorna jag trodde jag hade på mig! Meningen var att jag skulle ha de här...

Ett lite "nygammalt" rea-fynd - från förra månaden. Ecco-skor från Sköna skon som jag har för mig kostade 799kr i stället för 999kr.

... men i stället upptäckte jag att jag hade de här på mig:

Ett annat litet fynd från samma tillfälle, även de Ecco från Sköna skon och de kostade (om jag minns rätt) 495kr i stället för 799kr.

Men de är ganska lika så det kanske inte var så konstigt att det blev fel...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...