söndag 28 september 2014

Höst på balkongen

Det är värst vad fort det går från sommar till höst! Helt plötsligt blev det mörkt så tidigt om kvällarna att jag inte har hunnit med att fixa på balkongen under veckan och helgen har varit ganska så uppbokad, den också. Men jag lyckades hitta några timmar idag (i praktiskt taget full storm!) och har i alla fall kommit en liten bit på väg, även om det inte på långa vägar är som jag hade tänkt mig än! Jag hade tänkt spara på några av mina pelargoner till nästa år, så jag har börjat med att ta upp dem och plantera några höstblommor i stället...

"Arbetshörnan"

Det ser inte mycket ut för världen, men det var vad jag hann med på två timmar - en balkonglåda och en kruka...



Jag hoppas hinna med resten nästa helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...