fredag 3 oktober 2014

Fyndblus

Sen när har man rea i oktober? Jag var på Åhléns och skulle köpa strumpor när jag upptäckte att det var en massa reaskyltar överallt. Någon slags mellan-mellansäsongsrea uppenbarligen. Men jag är inte den som är den så jag offrade mig och köpte en fin silkeblus i offwhite.

Den var nedsatt till 299kr från 599kr när men jag skulle betala den upptäckte jag en liten, liten beige fläck på den (antagligen smink), så jag fick ytterligare 20% rabatt. Nu gäller det bara att den lilla, lilla fläcken går bort i tvätten!

Och medan jag ändå var igång passade jag på att köpa en mörkblå cardigan för 99kr, nedsatt från 199kr, också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...