tisdag 4 november 2014

Stöveljakt

Jag är på jakt efter ett par nya höst-/vinterstövlar. Eller, rättare sagt, boots eller kängor - höga stövlar tycker jag än så länge att jag har tillräckligt av men jag upptäckte att jag nästan helt saknar den ankelhöga varianten av höst/vintersko. (Eller också hittar jag dem bara inte! Det kan vara så också.)

I alla fall, jag hittade ett par snygga Desigual-boots på Boozt som dessutom var nedsatta med 40%, från 1499kr till 899kr, och skickade efter dem.



När de kom visade de sig vara precis så snygga som jag hade hoppats men tyvärr var det något fel på dragkedjan på ena skon, så de fick åka tillbaka. När jag skulle beställa ett par nya, förhoppningsvis felfria, skor visade det sig att de inte var nedsatta med 40% längre, utan bara med 23% och kostade nu alltså 1149kr. Så då struntade jag i det och får leta vidare...

2 kommentarer:

  1. Vad snygga de är!! Var hittade du dem?

    SvaraRadera
  2. De finns på Boozt - ihop med massor av fler snygga skor och stövlar: http://www.boozt.com/se/sv/klader-for-kvinnor/rea#page=1&limit=120&brand=245

    SvaraRadera

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...