fredag 26 december 2014

Mellandagsrea

Det är officiellt, jag har legat av mig! Ett ynka rea-fynd efter en hel dags shoppande - och inte något superfynd, heller! Visserligen köpte jag även ett par greiga jeans på Flash också men det räknas inte för de var inte på rea.

Tunika från Masai, köpt på Sandströms - 433kr, nedsatt från 619kr.
Sorgligt, men sant! Dels beror det nog på att jag faktiskt inte hittade mycket som jag ville ha och när jag väl hittade något som var lite intressant var det 100 meter kö till provrummen - och OK, jag kan tänka mig att köa i tre timmar för 70-75 % rea men så banne mig om jag orkar anstränga mig så mycket för ynka 30%, som verkar vara det som gäller den här rean. Nej, då får det vara...

Dessutom hade jag glömt bort reahajens gyllene regel, nämligen Gå alltid och kolla i förväg vilka kläder/skor du vill ha och - framförallt - prova dem! Så jag får väl avvakta tills det åtminstone är halva reapriset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...