lördag 3 januari 2015

Fika med fynd

Skam den som ger sig! Är det rea så är det och då ska man göra fynd, så idag bestämde jag mig för att göra ett nytt försök att hitta något på rean! Jag började med att styrka mig med att fika med Jeanette på Café Kuriosa.


Det gjorde tydligen susen för där kom jag på att Igelkotten låg snett över gatan och där hittade jag inte bara ett fynd utan sprängde dessutom svartvallen, d v s jag köpte faktiskt något som inte var svart!

Blus från Marc Aurel, 599,50kr (nedsatt från 1199kr)
Styrkt av framgången drog jag vidare till Esprit, där jag hittade en kofta - som inte heller var svart, även om den inte direkt var färggrann...

299,50kr, nedsatt med 50% från 599kr.
Men det slutar inte där! Jag fortsatte till MQ och hittade en blå t-shirt från Dobber där (tyvärr syns inte färgen så bra men det är en riktigt snygg blå färg):

149kr, nedatt från 299kr.
Och nu är jag faktiskt riktigt nöjd med mitt fyndande och ska nog sätta ihop några framtida outfits när det är ljust i morgon. Inget mer shoppande för mig på ett tag!

Nja, förresten - jag kanske behöver ett par nya kängor också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...