söndag 11 januari 2015

Hattar

Nu har jag ställt mina sorgeflorshattar - som jag ju hittade i en gammal hattask jag köpte på auktion - i bokhyllan, åtminstone tillfälligt. Jag får se om jag hittar någon bättre plats för dem så småningom.



Jag är inte helt nöjd med huvudena. Helst skulle jag vilja ha såna där riktigt gamla (20-50-tal) huvuden eller riktiga, gamla perukstockar i trä men de går ju knappt att få tag i och eftersom jag inte har några förstfödda att offra, så får jag väl nöja mig.

Man kanske kan måla huvudena...

2 kommentarer:

  1. Ja, sorgfloren kanske är lite väääl mycket... (men tänk så snygga de blir till Halloween! ;-))

    SvaraRadera

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...