lördag 24 januari 2015

Vackert

Just nu är det lite extra vackert, i alla fall i trakterna jag rör mig! Eftersom jag är lite seg på morgnarna (ibland...) och det börjar bli ljust lite tidigare för varje dag, så är det inte alltid becksvart när man går till jobbet.

Man skulle kunna tro att det är långt ute på landet i stället för inne i stan!
Matteus gör sig extra bra i snö, tycker jag!

Men inte nog med det, på kvällarna är det lite svårt att slita sig från jobbet när man har så här vackert precis utanför. Jobbet - i alla fall fall ena tjänsterummet - är i huset till höger.

Vackert, eller hur!
Jag tröttnar aldrig!
Säga vad man vill om vintern, men vackrare än så här blir det inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...